Jak správně poslat žádost o nové posouzení webu u Google (reconsideration request)

Žádost o nové posouzení webu

Žádost o nové posouzení webuV době, kdy mohou být weby zasaženy penalizacemi na základě aktualizací Panda a Penguin, můžeme častěji než dříve řešit nové žádosti o posouzení webu u vyhledávače Google. Google nikde nepíše, jak by žádost přesně měla vypadat, naštěstí Matt Cutts je sdílnější a proto si můžeme říct, jak by správně měla taková žádost vypadat. Musíte být přihlášení do svého Google/Google Webmaster Tools účtu a pak stačí přejít na URL https://www.google.com/webmasters/tools/reconsideration

  1. Napište Google, že nepovolené techniky dle pokynů pro webmastery už neděláte. Buďte konkrétní a napište co jste dělali a že to už vážně neděláte. Pošlete konkrétní případy URL, kde si mohou ověřit, že říkáte pravdu.
  2. Dejte Google jasnou záruku, že se to už nebude opakovat. Buďte co nejvíce konkrétní a pošlete seznam věcí, které budete dělat nyní a které jste už udělali (například seznam webů, které jste kontaktovali). Buďte co nejkonkrétnější a ideálně pošlete novou SEO strategii, které se budete držet.
  3. Obecně – dejte Google maximum informací o tom, co jste dělali a už neděláte, jak to budete dělat nyní a že se vám dá věřit. Odkazy na maximum informací v Google Docs a Google spreadsheet jsou super. Musíte prostě Google přesvědčit, že se vám dá věřit a že nepoužíváte věci jako jsou sítě webů, patičky aj.

4313 zhlédnutí (celkově) 2 zhlédnutí (dnes)
Sdílením buduješ SEO!Share on Facebook
Facebook
0Pin on Pinterest
Pinterest
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
+ posts

Jsem konzultant online marketingu a specializuji se na SEO a inbound marketing. Od roku 2009 jsem pracoval jako senior SEO konzultant pro největší klienty agentur Ataxo a H1.cz. Úspěšně publikuji, školím a přednáším o online marketingu, který doopravdy miluju. Jsem důsledný, zodpovědný, kritický, se smyslem pro detail.

Pavel Ungr
Jsem konzultant online marketingu a specializuji se na SEO a inbound marketing. Od roku 2009 jsem pracoval jako senior SEO konzultant pro největší klienty agentur Ataxo a H1.cz. Úspěšně publikuji, školím a přednáším o online marketingu, který doopravdy miluju. Jsem důsledný, zodpovědný, kritický, se smyslem pro detail.

Komentáře: 7

  1. No, je to pěkně napsáno – a zní to všechno logicky. Jenže Google se čas od časů chová dost nepochopitelně, aspoň v řazení výsledků a člověk pak doslova neví, čeho se chytit a co vlastně Googlu vyhovuje a co ne.

  2. Ono napisane je to fajn,ale myslim si,ze Google si s tym velmi hlavu nelame a urcite neprehodnoti vsetky ziadosti. Takisto osm im niekolkokrat pisal spravu o support a z 5 odpisali na 1.

  3. Sranda začíná ve chvíli, kdy zpracováváte téma, které google nemá moc rád, jako je třeba erotika nebo hazard. Pak se často docela těžko balancuje. 🙂

  4. Samotnému googlu erotika nebo hazard nevadí. Problém je v tom, že je tam mnohem tvrdší competition a hůř se to promuje a řeší v rámci standardních linkbuildingových kampaní. Spíš to tedy “vadí” webům jako takovým, které se z těchto témat snaží dostat větší peníze.

    Mohl by se mí Míša z předchozího komentu kdyžtak ozvat? Vyměníme zkušenosti.)
    Díky!

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge