Firemní SEO školení

Nevybrali jste si z nabízených služeb? Pojďme se dohodnout na individuální konzultaci, která vyřeší přesně ty problémy, které vás trápí.

Analýza klíčových slov

Co získáte?

  • půldenní, několikahodinové, celodenní nebo vícedenní školení  na dohodnuté téma,
  • u vás ve firmě nebo u mě ve školící místnosti – je to na vás,
  • témata jsou neomezená, například on-page faktory, propady návštěvnosti, SEO nástroje, technické řešení, redesign, analýza klíčových slov, psaní na web z pohledu SEO… cokoliv vás napadne,
  • intenzivní řešení vašich konkrétních problémů,
  • rychlé a přesné odpovědi na vaše problémy,
  • levnější než dlouhodobá spolupráce, přesnější než veřejné školení.

Chytré SEO nejen pro firmy je nejlepší!

Někdy veřejná SEO školení prostě nestačí. Potřebujete zaškolit celý tým. Nebo potřebujete intenzivní práci s týmem přímo u vás ve firmě na základě konkrétních požadavků.

Proto nabízím individuální interní školení, kde si můžete sami nastavit téma, potřebnou přípravu, místo školení i jeho náročnost a přístup ke školeným.

Nacenění

  • Půldenní školení nejčastěji vyjde mezi 29 a 39 500 Kč,
  • celodenní školení s 4 hodinami přípravy nejčastěji vyjde mezi 42 500 a 59 500  Kč,
  • vše ale naceňuji na míru,
  • pro vícedenní školení mne kontaktujte na jsem@pavelungr.cz.
Sdílením buduješ SEO!Share on Facebook
Facebook
0Pin on Pinterest
Pinterest
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

Objednejte si: Firemní SEO školení

Minimální čas na školení jsou 3 hodiny. Nacenění je individuální - na míru. Počítáme dle hodinové sazby 2 500 Kč bez DPH.
Objednat

Kontaktní údaje

Fakturační údaje

Pokud chcete vystavit fakturu vyplňte prosím fakturační údaje.

Spočítejte tři plus osm = *

Související služby

Ohlasy na interní školení

Pan Ungr se projevil jako profík. Nezdržoval obecnostmi, kterými běžní „SEO znalci“ s oblibou zaplaví svého klienta, věnoval se tomu, na čem jsme byli domluvení, byl připravený a poskytl poradenství v podobě konkrétních návrhů, jak nakopnout organické návštěvy Tykadla.cz o pár levelů výš. Díky.

Bob Řeřicha
Tykadla.cz

S Pavlem jsem měl to potěšení spolupracovat jako se SEO konzultantem. Analyzoval pro jeden z našich projektů rozsáhlý web, jeho rady a doporučení se vždy projevily s kladným výsledkem. Příjemná spolupráce s hodnotnou diskusí a neméně hodnotnými závěry.

Marek Pavlík
Fotky-foto.cz

Další služby

1

Analýza klíčových slov je základem vašeho online marketingu. Navrhuje nejefektivnější fráze vhodné právě pro váš web, navrhuje rozšíření obsahu a je základem informační architektury nebo obsahové strategie.

Více2500 Kč hodina konzultace bez DPH
2

Návrh struktury webu s pokrytím všech důležitých vstupních stránek je základ úspěchu nejen ve vyhledávačích.

Více2500 Kč hodina konzultace bez DPH
3

Úspěšnost v SEO předpokládá web, který vyhledávače dokážou procházet a indexovat. SEO analýza vám pomůže odhalit všechny překážky a navrhne jejich řešení.

Více2500 Kč hodina konzultace bez DPH
4

Nevybrali jste si z nabízených služeb? Pojďme se dohodnout na individuální konzultaci, která vyřeší přesně ty problémy, které vás trápí.

Více2500 Kč hodina konzultace bez DPH
5

Řešíte pokles objednávek nebo návštěvnosti kvůli pandemii Covid-19? Víte, že SEO je pro vás důležité, ale nevíte co odříznout a co ponechat? Chcete najít rezervy a využít je naplno? Dokážu pomoct!

Více2500 Kč hodina konzultace bez DPH

Potřebujete specifickou službu kterou jste zde nenašli? Napište mi!

Pokud máte specifické problémy, řešíte mezinárodní SEO či cokoliv jiného - pomohu vám. Stačí popsat váš problém a domluvíme se na úvodní schůzce.

Napište mi »

Pavel Ungr - SEO konzultant
Chcete se na něco zeptat?

Telefon................................................. Telefon
+420 608 654 501
Email................................................. Email
Kancelář................................................. Kancelář
Jaromírova 80/51,
Praha 2 120 00
Twitter
Slide Share
LinkedIn

Napište mi

Před odesláním si přečtěte, jak zpracovávám osobní údaje.

4 krát 5 = *
Ozvu se vám do druhého pracovního dne.