Obsah
Jak získat více zákazníků v krizi Covid-19 pro bary, restaurace, hotely a gastro obecně
Vzhledem k aktuálním omezením české vlády kvůli epidemii Covid-19 jsou všechny podniky UZAVŘENÉ. Náš stát jim nejspíše dostatečně nepomůže, a proto musíme pomoct sami. O to jsme se snažil se svými kolegy.
Já a kolegové vám předáme know-how z naší praxe jak nastavit web pro vyhledávače, jak pracovat se sociálními sítěmi a jak s posíláním e-mailů na zákazníky aby to fungovalo.
Na téma můžete diskutovat i v nově spuštěné diskusní skupině o online marketingu v gastro na Facebooku.
Koho ve webináři uslyšíte:
- Optimalizace webu v oboru gastronomie nejen pro vyhledávače (jak být více nalezitelní) a best practice. – PAVEL UNGR
- Jak na sociální sítě facebook a Instagram v oboru gastronomie a best practice – ELIŠKA VYHNÁNKOVÁ
- Jaké e-maily posílat zákazníkům, jak si budovat správně jejich databázi a jak na tom vydělat v oboru gastronomie a best practice – JAKUB MALÝ, WATER MEDIA
Profesionální technickou podporu, techniku a natáčení poskytl Eventechnix. Děkujeme!
Díky těm, co si nás všimli:
- ČESKÁ BARMANSKÁ ASOCIACE: BEZPLATNÝ WEBINÁŘ PRO ZASAŽENÉ GASTRO OD PAVLA UNGRA
- Refresher.cz: Prosím o radu, jak dále postupovat, abychom zachránili naše živobytí. Majitel vinného baru vyzval vládu k odpovědím
Další články, které vás budou zajímat
Jsem konzultant online marketingu a specializuji se na SEO a inbound marketing. Od roku 2009 jsem pracoval jako senior SEO konzultant pro největší klienty agentur Ataxo a H1.cz. Úspěšně publikuji, školím a přednáším o online marketingu, který doopravdy miluju. Jsem důsledný, zodpovědný, kritický, se smyslem pro detail.
Vzhledem k aktuálním omezením české vlády kvůli epidemii Covid-19 jsou všechny podniky UZAVŘENÉ. Náš stát jim nejspíše dostatečně nepomůže, a proto musíme pomoct sami. Společně s kolegy vám předáme know-how z naší praxe jak nastavit web pro vyhledávače, jak pracovat se sociálními sítěmi a jak s posíláním e-mailů na zákazníky aby to fungovalo.