Obsah
Několik posledních měsíců jsme ladil novou věc. První SEO podcast v češtině pro vás. Naučil jsem se pár nových věcí, nakoupil nová zařízení a včera večer jsme na SoundCloud nahrál první díl nového podcastu SEOloger.
Tento podcast není primárně rozhovorový a není tak plánován (asi takový nikdy nebude). Chci vám v něm vyprávět o SEO, sdílet s vámi mé nápady a postřehy. Rád bych jednou za pár měsíců vydal nový díl a proto je i tento první podcast trochu testovací. Rád bych věděl:
- Vyhovuje vám délka? Nebo kratší či delší?
- Jaká témata byste rádi poslouchali?
- Přijde vám srozumitelný, je technické zpracování v pořádku?
1. podcast – význam SEO a jeho budoucnost
2. podcast – Garance v SEO
3. podcast – jaký byl SEO restart 2019
4. podcast – novinky v SEO
6. podcast – novinky v SEO (listopad 2020 – září 2021)
Jak jsme již psal, ocením jakoukoliv zpětnou vazbu zde v komentářích nebo na e-mailu jsem@pavelungr.cz, ať je co vylepšovat.
Kde najdete SEOloger podcast?
SoundCloud
Podcast najdete na mém SoundCloud profilu a všechny podcasty najdete v tomto playlistu, protože na tomto profilu najdete i nahrávky z pravidelných SEOlogerů.
Google Podcasts
Spotify
Pocket Casts
iTunes
RSS
Další články, které vás budou zajímat
Jsem konzultant online marketingu a specializuji se na SEO a inbound marketing. Od roku 2009 jsem pracoval jako senior SEO konzultant pro největší klienty agentur Ataxo a H1.cz. Úspěšně publikuji, školím a přednáším o online marketingu, který doopravdy miluju. Jsem důsledný, zodpovědný, kritický, se smyslem pro detail.
Pavle, tešil by som sa, keby si podcast pridal na Spotify, nech mi neujdú nové časti!
Páči sa mi intenzita, raz mesačne. Na zvolenu intenzitu však podcasty mohli byť aj dlhšie, napr. 15 minút. Pri takejto krátkej intenzite by si mohol podcastovať aj častejšie, lebo verím, že máš čo povedať 🙂
Pokusím se obojí zařídit!
Inak zvuk super, aj ten podmaz 🙂
Pavle, suhlasim s Jankom Laurencikom. Epizody mozu byt pokojne dlhsie a pokojne aj raz tyzdenne. Uz teraz sa neviem dockat dalsieho dielu. Prajem vsetko dobre a vela inspiracie!
Mam este otazku: nedavno som na Twitteri zachytil infosku, ze slovenske weby sa lepsie zobrazuju v Sezname ako na Google.sk. Zaujimalo by ma, co si o tom myslite.
Dobrá práce 🙂
Ahoj Pavle,
SEO podcast v češtine znie ako super nápad, takže sa teším. 🙂
Súhlasím, že jednotlivé epizódy by mohli byť dlhšie – napríklad 15-20 minút, možno časom by mohli prísť aj hostia. Čo sa týka platformy, tak Spotify by mi vyhovovalo úplne najviac.
Ahoj, dobry napad, vadi mi:
– nespisovny jazyk (stukturovanejma datama napr.)
– komolene “r”/“ř”
– plykani nekterych koncovek slov, chce to mluvit pomaleji
– obcas moc rychle recene terminy, splyva to
Jinak fandim a jen tak dal.
Je to fajn, rád budu poslouchat. Uvítal bych delší a třeba víc do hloubky, ale tohle se po prvním díle nedá asi hodnotit.
Vadila mi jedna věc – dramatická podkresová hudba na sebe strhává pozornost. Když už musí být, tak něco míň nápadného. Podle mého názoru tam ale hudba být nemusí vůbec žádná, pak se tomu bude dát rozumět i na sluchátkách v metru nebo na ulici. (Mluvené slovo třeba na ČRo je také bez muziky.)
Jde nějak ztlumit zvuk? To praskání na začátku na sluchátkách docela nářez.
Nějak jsem nepřišel na to, jak si ten podcast přidat do aplikace Podcasty v iOS. Poradí mi někdo?
Asi bych použil návod, který jsem našel na Google za
30 sekund https://medium.com/@joshmuccio/how-to-manually-add-a-rss-feed-to-your-podcast-app-on-desktop-ios-android-478d197a3770
Uvedený postup samozřejmě znám, problém je, že nefunguje. Domnívám se, že chyba bude v URL, kterou je např. do iTunes nutno zkopírovat. https://soundcloud.com/pavel-ungr-cz/ ani https://soundcloud.com/pavel-ungr-cz/tracks nejsou ty správné a žádný RSS zdroj jsem na SoundCloudu nenašel.
Takže se ptám znovu – nějaký tip?
Zkuste https://soundcloud.com/oembed?url=https%3A%2F%2Fsoundcloud.com%2Fpavel-ungr-cz%2Fsets%2Fseologer-podcast&format=xml
Nefunguje. Tak to vypadá, že nebudete mít žádné odběratele mezi jablíčkáři :-/
Podle mě je to nevyhnutelné. Google se stane obrovskou knihovnou, která bude naplněna daty uživatelů a tato data bude následně Google využívat ve svůj prospěch (hlavně komerční).
Něco na způsob Google translatoru, který si nechal Google naplnit daty od uživatelů a teď už ho částečně i zpoplatnil. Hnus velebnosti. Uživatel je jen dojná kráva.
Dáta sú zlato novej doby. 🙂