Výsledky z Twitter Google lépe integruje do SERPu

Před pár měsíci Google obnovil smlouvu s Twitterem o přístupu k Firehose, tedy do API Twitteru se všemi tweety. Bylo logické, že to Google využije k lepšímu zobrazování tweetů v SERPu. První experimenty už jsou tu. Výsledky jsou zatím vidět pouze v mobilním vyhledávání.

Díval jsem se, jak vypadají výsledky na vyhledávání nejhledanějších českých i zahraničních hashtagů na českém Google.

V zahraničí jsou výsledky zajímavější:

Google oficiálně potvrdil, že se zobrazením Twitteru experimentuje:

As mentioned in Twitter’s earnings call back in January, we’ve partnered to bring their real-time content to Google Search. We’ve started some small experiments in mobile search, but we don’t have more to announce at this point.

Co to znamená pro SEO?

  • Další typ obsahu se bude v SERPu vyskytovat více a lepe zobrazovat,
  • pokud máte problém s kvalitou vašich služeb a produktů, je to další komplikace v online reputation managementu – ano hejtovací tweety se můžou zobrazovat ve výsledcích.
6300 zhlédnutí (celkově) 10 zhlédnutí (dnes)
Rate this post

Jsem konzultant online marketingu a specializuji se na SEO a inbound marketing. Od roku 2009 jsem pracoval jako senior SEO konzultant pro největší klienty agentur Ataxo a H1.cz. Úspěšně publikuji, školím a přednáším o online marketingu, který doopravdy miluju. Jsem důsledný, zodpovědný, kritický, se smyslem pro detail.

Pavel Ungr
Jsem konzultant online marketingu a specializuji se na SEO a inbound marketing. Od roku 2009 jsem pracoval jako senior SEO konzultant pro největší klienty agentur Ataxo a H1.cz. Úspěšně publikuji, školím a přednáším o online marketingu, který doopravdy miluju. Jsem důsledný, zodpovědný, kritický, se smyslem pro detail.

1 komentář

  1. I Facebook se umisťuje celkem vysoko ve výsledcích vyhledávání, stejně jako Twitter. Další sociální síť, díky které se dá objevit celkem vysoko je i Pinterest a hlavně LinkedIn, naopak Slideshare nic moc. S trochou štěstí se dá na G+ vydolovat follow odkaz, který je poměrně cenný. Musí se ovšem pravidelně postovat, nevím podle čeho si G+ vybírá, co bude follow a nofollow. Ví někdo?

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge