Google snižuje míru rich snippetů v SERPu

MozCast Feature Graph Authorship

Matt Cutts na Pubconu potvrdil, že sníží míru zobrazení rich snippetů v SERPu o 15%. Tato změna se má dotknout zejména nekvalitních webů,  které rich snippety používají. Pokud se podíváme na výsledky nástroje Google SERP Feature Graph ( o kterém jsem tweetoval 20. prosince) opravdu dochází k výraznému poklesu.

MozCast Feature Graph Authorship
MozCast Feature Graph Authorship – za posledních 30 dní

Cílem této akce je vyčistit Augiáš chlív Google tak, aby se webům, které tupě nasazují authorship bez smysluplné autority se v SERPu authorship nezobrazoval. Mimo jiné to ukazuje na jednu chybu, kterou majitelé webu a agentury dělají. Vezmou jednu metodu a masivně ji bez rozmyslu nasazují. Je jedno zda je to authorship, placené odkazy nebo zápisy v katalozích. Ani jedna z těchto metod není špatná a neměli bychom se ji zbavovat zcela. Mohli bychom pak totiž vylít příslovečnou vaničku i s dítětem. Ale masivní užívání jedné metody je vždycky špatně.

8108 zhlédnutí (celkově) 2 zhlédnutí (dnes)
Rate this post

Jsem konzultant online marketingu a specializuji se na SEO a inbound marketing. Od roku 2009 jsem pracoval jako senior SEO konzultant pro největší klienty agentur Ataxo a H1.cz. Úspěšně publikuji, školím a přednáším o online marketingu, který doopravdy miluju. Jsem důsledný, zodpovědný, kritický, se smyslem pro detail.

Pavel Ungr
Jsem konzultant online marketingu a specializuji se na SEO a inbound marketing. Od roku 2009 jsem pracoval jako senior SEO konzultant pro největší klienty agentur Ataxo a H1.cz. Úspěšně publikuji, školím a přednáším o online marketingu, který doopravdy miluju. Jsem důsledný, zodpovědný, kritický, se smyslem pro detail.

Komentáře: 6

  1. Nedávno jsem si všiml, že obrázek autorství, který jsem do výsledků vyhledávání pracně dostal mi zmizel.
    Myslel jsem si, že je to čistka. A konečně to mám potvrzeno.
    Jak to tedy udělat, abych pro Google byl kvalitním autorem? A tím nemyslím obejití toho filtru.

  2. Ondro, myslím si to také, Google nikdy neodkáže udělat změnu, která poškodí jen ty špatné weby, vždycky zasáhne, více či méně, i ty dobré. Jen nevím zda je to úmysl nebo chyba.

  3. Algoritmus sa mení neustále, niekedy bohužiaľ aj k zlému, ale toto nie je až taká radikálna zmena aby postihla všetky weby

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge