Matt Cutts na Pubconu potvrdil, že sníží míru zobrazení rich snippetů v SERPu o 15%. Tato změna se má dotknout zejména nekvalitních webů, které rich snippety používají. Pokud se podíváme na výsledky nástroje Google SERP Feature Graph ( o kterém jsem tweetoval 20. prosince) opravdu dochází k výraznému poklesu.
Cílem této akce je vyčistit Augiáš chlív Google tak, aby se webům, které tupě nasazují authorship bez smysluplné autority se v SERPu authorship nezobrazoval. Mimo jiné to ukazuje na jednu chybu, kterou majitelé webu a agentury dělají. Vezmou jednu metodu a masivně ji bez rozmyslu nasazují. Je jedno zda je to authorship, placené odkazy nebo zápisy v katalozích. Ani jedna z těchto metod není špatná a neměli bychom se ji zbavovat zcela. Mohli bychom pak totiž vylít příslovečnou vaničku i s dítětem. Ale masivní užívání jedné metody je vždycky špatně.
Google snižuje míru rich snippetů v SERPu

2990 zhlédnutí (celkově) 2 zhlédnutí (dnes)
Nedávno jsem si všiml, že obrázek autorství, který jsem do výsledků vyhledávání pracně dostal mi zmizel.
Myslel jsem si, že je to čistka. A konečně to mám potvrzeno.
Jak to tedy udělat, abych pro Google byl kvalitním autorem? A tím nemyslím obejití toho filtru.
Dobrý dotaz a odpověď bude asi příliš nasnadě. Jakl se stát kvalitním autorem v očích veřejnosti? Velmi podobně to bude u Google.
Myslím, že změna se nedotkla jen „špatných webů“, ale všech. Pozoruji pokles (tím nechci proklamovat, že mám dobrý web :D).
Předpokládám, že tak udělal proto, aby podpořil G+. Jinak si neumím vysvětlit následující CJ výsledky na dotaz „Lazy Oaf“ :).
http://i.imgur.com/NcHtJ0J.png
Ondro, myslím si to také, Google nikdy neodkáže udělat změnu, která poškodí jen ty špatné weby, vždycky zasáhne, více či méně, i ty dobré. Jen nevím zda je to úmysl nebo chyba.
Porad je to jen algoritmus kluci 🙂
Algoritmus sa mení neustále, niekedy bohužiaľ aj k zlému, ale toto nie je až taká radikálna zmena aby postihla všetky weby