Poprvé jsem byl na Webexpu v roce 2011. Byla to bomba. Ne protože tam byly samé super přednášky, ale protože to byla super akce. Ta atmosféra! Ty emoce! A v té době to byla největší a snad možná jediná akce svého druhu. Další rok jsem šel taky a byl jsem už kritičtější. Chtěl jsem víc než networking a afterparty. Loni jsme nebyl vůbec, protože mi lepší investice přišel Marketing Festival. Nyní mám pocit, že networking je mnohem zajímavější a přínosnější než samotný program. Letos zase jdu. Víte proč?
- Chci jim dát šanci. Nový tým s Jirkou Sekerou, Honzou Sládkem, Šárkou Štrossovou a lidmi z Jsme slyšet má můj respekt a důvěru.
- Cena je opravdu velice nízká.
- Koncept rozsekat konferenci do několika míst je odvážný a chci to vidět v akci. Bude to buď velký úspěch nebo velké selhání.
- Pokud budu hejtovat, chci hejtovat na základě vlastní zkušenosti a ne z pocitu nebo tweetů cizích lidí.
- Chci se potkat s fajn lidmi a zažít znovu tu skvělou atmosféru.
- Jsem zvědavý na všechny warp/afterparty.
- Zajít na nějakou přednášku nezaškodí! Zejména na tu mojí, pokud řešíte rychlé a levné spuštění webu (pozor přednáška je určená spíše pro laiky a začátečníky, než pro pokročilé!).
A tak se ptám, uvidíme se tam? Kdyby vás zajímalo, na co jdu…
Další články, které vás budou zajímat
Jsem konzultant online marketingu a specializuji se na SEO a inbound marketing. Od roku 2009 jsem pracoval jako senior SEO konzultant pro největší klienty agentur Ataxo a H1.cz. Úspěšně publikuji, školím a přednáším o online marketingu, který doopravdy miluju. Jsem důsledný, zodpovědný, kritický, se smyslem pro detail.
Pavle, pokud se stavíš u nás na stánku v CEVRO Institutu, tak uvidíme 😉
A co u vás na stránku uvidím?:-) Budete tam mít něco zajímavého?
Tak určitě 😉 Vše kolem přístupnosti webu – asistivní technologie pro zrakově postižené nejen na ukázku, ale i na vyzkoušení, možnost nechat si otestovat svůj web či zkonzultovat, co Tě z této tematiky zajímá, možná soutěž pro kodéry…